Nie Lut 12, 2023 12:08 am by Taehoon Byun
Czw Lut 09, 2023 7:09 am by Mitch Moon
Czw Lut 09, 2023 6:49 am by Mitch Moon
Czw Lut 09, 2023 5:58 am by Mitch Moon
Sob Gru 31, 2022 2:36 pm by Youngjae Hia
Sob Gru 31, 2022 1:01 pm by Bloody Ritual
Sob Gru 31, 2022 12:43 pm by Bloody Ritual
Sob Gru 31, 2022 12:01 pm by Bloody Ritual
Sob Gru 31, 2022 11:54 am by Youngjae Hia
grupy
Mieszkańcy - Prości ludzie którzy w mniejszym lub większym stopniu wpływają na lokalną gospodarkę. Wykonują rozmaite zawody, lub nie pracują wcale. Do tej grupy zaliczają się ludzie którzy pracują i żyją normalnie w mieście, jak również ci ubodzy którzy najczęściej zamieszkują obrzeża miasta. Spora część tych ludzi kontaktuje się z wiedźmami wierząc że te mogą im pomóc swoimi ziołami lub magicznie ich uzdrowić. Oczywiście ryzykują tym swoje życie bowiem prawo zabrania kontaktowania się z wiedźmami i za samo to można być torturowanym i skazanym na śmierć.
Ludzie na obrzeżach - Mieszkają na obrzeżach miasta ponieważ nie stać ich na mieszkanie w mieście, najczęściej zajmują się rolnictwem i z tego żyją, nie mają jednak lekko ponieważ dużą część ich zbiorów zabiera arystokracja do której należą ziemie. To właśnie oni często ryzykują życie kontaktując się z wiedźmami gdy ktoś z ich bliskich zachoruje, ponieważ nie stać ich na konwencjonalnych lekarzy w mieście.
Miastowi - To właśnie oni zamieszkują tereny miasta i pracują na jego rzecz. Prowadzą rożne sklepy, kramy albo zajmują się wyrobem różnorakich dóbr. Muszą pracować by było ich stać na miejskie życie, a także muszą płacić podatki. Ci, choć rzadziej również czasem szukają pomocy u wiedźm kiedy konwencjonalna medycyna zawodzi, lub kiedy ktoś bardzo im nadepnie na odcisk i szukają zemsty prosząc o rzucenie na delikwenta klątwy lub czegoś w tym rodzaju.
Ludzie na obrzeżach - Mieszkają na obrzeżach miasta ponieważ nie stać ich na mieszkanie w mieście, najczęściej zajmują się rolnictwem i z tego żyją, nie mają jednak lekko ponieważ dużą część ich zbiorów zabiera arystokracja do której należą ziemie. To właśnie oni często ryzykują życie kontaktując się z wiedźmami gdy ktoś z ich bliskich zachoruje, ponieważ nie stać ich na konwencjonalnych lekarzy w mieście.
Miastowi - To właśnie oni zamieszkują tereny miasta i pracują na jego rzecz. Prowadzą rożne sklepy, kramy albo zajmują się wyrobem różnorakich dóbr. Muszą pracować by było ich stać na miejskie życie, a także muszą płacić podatki. Ci, choć rzadziej również czasem szukają pomocy u wiedźm kiedy konwencjonalna medycyna zawodzi, lub kiedy ktoś bardzo im nadepnie na odcisk i szukają zemsty prosząc o rzucenie na delikwenta klątwy lub czegoś w tym rodzaju.
Gość
Gość
COUNCIL OF WITCHES - inaczej rada czarownic, powołana przez założyciela, a jednocześnie najsilniejszego ze wszystkich czarownic i czarowników. Składająca się z najambitniejszych, najsilniejszych, strategicznych czarownic, i czarowników. Mają za zadanie strzec swoich, nadać im prawa, nakazy i pilnować, aby przestrzegano tego, co zostało przez nich ustalone. Nikt z czarownic i czarowników, nie ma prawa im się sprzeciwić, bowiem ich prawo głosi się, że za każdy sprzeciw zostaje poddany ścięciem głowy, ukrzyżowaniem lub wydanym w ręce Łowców. Są bardzo konsekwentni i bezlitośni. Można powiedzieć, że stali się oni organizacją, która w jakiś sposób chciała uchronić nie tylko siebie, przed torturami i paleniem na stosach, ale również podobnym sobie. Cóż to byłoby za życie, gdyby każdy rzucał czarami na prawo i lewo, a Łowcy powybijaliby ich, jak kury, nie zostawiając przy tym nikogo przy życiu?
Prawa ustalone przez radę czarownic.
1. Każdy sprzeciw przeciw radzie skutkuje ścięciem głowy, ukrzyżowaniem lub wydaniem w ręce Łowców.
2. Każda czarownica i każdy czarownik ma prawo "poprosić" radę czarownic o pomoc, ale rada czarownic nie ma obowiązku mu jej udzielać w przypadku, kiedy czarownica/czarownik:
• zdradzi;
• jest skazany prawnie na śmierć;
• zamorduje człowieka;
• sprzeciwia się ustalonym prawom;
3. Rada czarownic nie pochwala chwalenia się swoją magiczną mocą oraz używania jej w celach szkodliwych dla swojej społeczności.
4. Nie ma możliwości opuszczenia Salem, a każda jej próba jest równoznaczna ze zdradą, co za tym idzie, taka osoba jest również skazana na śmierć.
5.
Przynależność do grupy, skutkuje nadaniem im rangi specjalnej:
PRZYWÓDCA - Założyciel Rady Czarownic. Najsilniejszy pod względem czarów, siły fizycznej, oraz odporny psychicznie na wiele rzeczy. Stanowi główną władzę w społeczności czarownic i czarowników. 1/1
• Quintus Axelrod
PRAWA RĘKA - Osoba, która najczęściej zastępuje przywódcę, gdy tego nie ma w pobliżu, bądź nie jest w stanie podejmować decyzji. 0/2
INFORMATOR - Osoby te są odpowiedzialne za zbieranie informacji w mieście Salem, a następnie za przekazywanie ich przywódcy lub, jego zastępców. 0/3
KAT - Osoby te odwalają najbrudniejszą robotę, jaką jest wykluczaniem (czyt. mordowaniem) pozostałej społeczności, która w jakiś sposób złamała prawo. 0/4
SZCZUR - Szpieg, który w swojej społeczności węszy i donosi do przywódcy, w celu uniknięcia zdrad. 0/4
POCZĄTKUJĄCY - Świeżaki, które zostały dopiero, co zasilone w szeregach rady. -/-
Prawa ustalone przez radę czarownic.
1. Każdy sprzeciw przeciw radzie skutkuje ścięciem głowy, ukrzyżowaniem lub wydaniem w ręce Łowców.
2. Każda czarownica i każdy czarownik ma prawo "poprosić" radę czarownic o pomoc, ale rada czarownic nie ma obowiązku mu jej udzielać w przypadku, kiedy czarownica/czarownik:
• zdradzi;
• jest skazany prawnie na śmierć;
• zamorduje człowieka;
• sprzeciwia się ustalonym prawom;
3. Rada czarownic nie pochwala chwalenia się swoją magiczną mocą oraz używania jej w celach szkodliwych dla swojej społeczności.
4. Nie ma możliwości opuszczenia Salem, a każda jej próba jest równoznaczna ze zdradą, co za tym idzie, taka osoba jest również skazana na śmierć.
5.
Przynależność do grupy, skutkuje nadaniem im rangi specjalnej:
PRZYWÓDCA - Założyciel Rady Czarownic. Najsilniejszy pod względem czarów, siły fizycznej, oraz odporny psychicznie na wiele rzeczy. Stanowi główną władzę w społeczności czarownic i czarowników. 1/1
• Quintus Axelrod
PRAWA RĘKA - Osoba, która najczęściej zastępuje przywódcę, gdy tego nie ma w pobliżu, bądź nie jest w stanie podejmować decyzji. 0/2
INFORMATOR - Osoby te są odpowiedzialne za zbieranie informacji w mieście Salem, a następnie za przekazywanie ich przywódcy lub, jego zastępców. 0/3
KAT - Osoby te odwalają najbrudniejszą robotę, jaką jest wykluczaniem (czyt. mordowaniem) pozostałej społeczności, która w jakiś sposób złamała prawo. 0/4
SZCZUR - Szpieg, który w swojej społeczności węszy i donosi do przywódcy, w celu uniknięcia zdrad. 0/4
POCZĄTKUJĄCY - Świeżaki, które zostały dopiero, co zasilone w szeregach rady. -/-
Permissions in this forum:
|
|